[Not a valid template]W wtorek, 11 grudnia, w Warszawie odbędzie się 10. edycja spotkania marketingu internetowego z turystyką, TravelCamp.
TravelCamp przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy rozmawiają o nowych technologiach, trendach w e-turystyce.
Wśród prelegentów 10 edycji TravelCampu znajdą się przedstawiciele takich międzynarodowych marek jak Microsoft, Kayak.com czy HRS, a także blogerzy, podróżnicy oraz eksperci na co dzień zajmujący się turystyką i hotelarstwem.
10 edycja TravelCamp odbędzie się 11 grudnia w klubie jazzowym Tygmont w Warszawie.
Program 10 spotkania TravelCamp
11 grudnia 2012, Klub jazzowy Tygmont, Warszawa
- 11.00-11.30 Rejestracja
- 11.30-13.30 I część prezentacji
- Bartek Rak (Socjomania), Emarketingowe smaczki dla branży travel w 2013 roku
- Ewa Orlewska (Kayak.com), Porównanie i promocja ofert turystycznych w czasach metawyszukiwarek
- Dominik Zaręba (Travelport), Aktualności i trendy na światowym rynku lotniczym
- Kuba Ryznar (HRS), Hotelowe lastminute na przykładzie mobilnej aplikacji Hotels Now (case study)
- g.13.30-14.00 Przerwa kawowai
- 14.00-16.30 II część prezentacji
- Ogłoszenie wyników plebiscytu Dobra Strona Turystyki
- Tomasz Lenkiewicz (Lukas Finanse), Czego branża turystyczna nie robi, a mogłaby (nawet powinna), by więcej zarobić?
- Cezary Gljer (Webmedia Group), Turystyczny spam w Google (case study + analiza z udziałem uczestników TC)
- Tomasz Kopacz (Microsoft), Co może aplikacja napisana dla Windows 8 – scenariusze, pomysły z odrobiną technologii
- 16.30 After Party
Fot: travelcamp.pl/